diumenge, 4 d’octubre del 2015

COM SÓC?

Em dic Júlia Podall i SÓC  una persona estudiosa, amigable, responsable, empàtica... FAIG natació sincronitzada al club natació Granollers. Entreno unes 26h setmanals. M'agrada molt aquest esport. A més a més em fa tenir una disciplina molt gran i crec que això és bo.
Què vull ser de gran? Feia uns anys que ho tenia molt clar que em volia dedicar a la cuina però tan sols fa uns mesos que no ho acabo de veure clar, no li veig un bon futur. Ho podria fer com afició i trobar una altre ofici que m'inspirés, però encara estic buscant-lo. M'ENCANTA la cuina, per això és el que em volia dedicar, m'agrada més la part de les postres que les altres. També podríem dir que m'encanta anar als escoltes, perquè penso en mi, em fa créixer com a persona, em distrec del dia a dia i m'ho passo bé.
La veritat és que m'agrada ESCRIURE quan estic inspirada, m'agraden més els textos de reflexionar que els altres. El problema que tinc és que faig moltes faltes d'ortografia però tot es pot millorar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada